poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Ostatnie dni :)

Hay! Przepraszam że tak dawno nie pisałam, ale nie bardzo miałam o czym pisać. Hmm.. ostatnio nie mam pomysłów co pisać może wy napiszcie o czym chcielibyście u mnie czytać :).  Dwa dni temu byłam w galerii kupiłam sobie parę rzeczy choć nie wiele bo nie było nic fajnego.Kupiłam sobie trzy naszyjniki, dwie pary butów i trzy koszule.To tyle :D Co robię dzisiaj? Prawdopodobnie przyjedzie do mnie moja przyjaciółka Weronika z którą widuję się bardzo rzadko :(. Ostatnio widziałam się z nią dwa lub trzy miesiące temu. Teraz tylko marzę żeby się z nią zobaczyć :) Może następnym razem powklejam zdjęcia i spróbuję Was jakoś zaciekawić.  

14 komentarzy:

  1. :) ooooo.... Wercia przyjeżdża...? ;) Jutro czy dzisiaj? Wyjdziesz na podwórko ;)?

    OdpowiedzUsuń
  2. masz racje nieewiele kupiłaś, haha, no co ty, dla mnie to dużo xdd

    dusiabloog.blogspot.com/
    jeśli ci się spodoba to zaobserwuj, lub skomentuj, a postaram się odwdzięczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog i zdjęcia :)
    zapraszam

    http://julia-blooog.blogspot.com/
    jeśli zaobserwujesz zrobię to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Parę rzeczy? Sporo tego kupiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog.
    odwdzieć sie i zajzyj na mojego bloga :)
    http://marcela-marccela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie piszesz
    zapraszam do mnie ♥
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy blog :)
    Obserwujemy? Jeśli tak, daj znać u mnie.
    http://lifewiththefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozumiem Cię z tym, że nie masz o czym pisać post >.< Mi też się to często zdarza. :S
    julka-julkkaa.blogspot.com
    Wpadniesz może ?
    Obserwuj za obserwuj ? Ja obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog, fajny post, fajne zdjęcia

    mój blog : mysiakyzia.blogspot.com/
    Obserwuję i licze na rewanż :) <33 :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej !! Jejku, nie wiem co czujesz, ja bez mojej Przyjaciółki nie wytrzymała bym nawet tygodnia ! Widzimy się prawie codziennie !! :)

    +Obserwuję, liczę na rewanż :))
    pozdrawiam ! :) zapraszam do mnie :
    my-world-is-dziwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie tak mało kupiłaś!2 pary butów!!
    Obserwuje i liczę na rewanż ;33
    misiamisiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo kupiłaś;)
    Ja już obserwuję i liczę na rewanż;)
    www.solodayworld.blogspot.com ~~Cassie

    OdpowiedzUsuń
  13. ee tam dużo kupiłaś! :)
    Obserwujemy ? napisz u mnie. :)

    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń